-
servisu musí zákazník predložiť ešte platný servisný list. Ak nie sú tieto podmienky splnené, smie servis previesť opravu iba
pri hotovostnom platení.
-
Pri opravovanom prístroji vymení servis v priebehu opravy obrazovku zdarma, pokiaľ nevykazuje stopy
mechanického poškodenia a ak je v záruke, iba ak odovzdal zákazník platné záručné doklady (ústrižok, opravenka a pod.). U nových PDP a LCD panelov
dodaných v rámci opravy naším servisom, je ZÁRUČNÝM LISTOM OPRAVENKA! (Toto ustanovenie platí aj pri výmene DVD,BD optík,HDD, videohláv a celých modulov).
-
Napriek tomu, že sa venuje maximálna pozornosť opravám, ktoré vykonávajú odborní pracovníci, môže sa u opraveného prístroja
vzhľadom k jeho zložitosti vyskytnúť chyba. Túto chybu musí zákazník REKLAMOVAŤ v záručnej lehote na opravu podľa platných
právnych predpisov (Občiansky zákonník a jeho vykonávacie predpisy) v servise, ktorý opravu vykonával. Záruka na opravu
poskytuje ako na prácu, tak aj na použitý materiál v rozsahu vykonanej opravy, vypísanej na opravenke, ktorou je oprava
reklamovaná. Toto ustanovenie neplatí pri čistení páskovej dráhy video magnetofónu a čistení optiky CD. Pri reklamácii je nutné
vždy predložiť opravenku na reklamovanú opravu a uviesť dôvod reklamácie.
-
U mimozáručných opráv je servis povinný pri výdaji opraveného prístroja, pokiaľ pri výmennom spôsobe opráv a u niektorých dielov
nie je stanovené ináč, vrátiť zákazníkovi všetky chybné diely (súčiastky, mechanické diely a pod.), ktoré boli vymenené podľa
vyúčtovania na opravenke. Pokiaľ zákazník prevzatie chybných dielov odmietne, má sa za to, že súhlasí, aby ich servis zošrotoval na
svoje náklady.